Bewertungen von Rotilicious Zeist

Neue Beurteilungen

5.0
J.V.
1 Juni 2023

Heerlijk gegeten 👌

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Dat doet ons goed om te lezen! Tot snel! Rotilicious Zeist

Els van Stratum
31 Mai 2023

Bestelling werd supersnel bezorgd en het eten was heerlijk

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot de volgende keer! Groetjes Rotilicious Zeist

Marianne de Boer
30 Mai 2023

Heerlijke warme roti, heerlijk gegeten! Precies zoals we ons hadden voorgesteld!

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Altijd fijn om zo'n positief review te lezen. Tot snel! Rotilicious Zeist

Luuk
24 Mai 2023

Sinds zij van de franchise van Dani’s af zijn is het er echt zwaar op vooruit gegaan. Al het eten vers en naar mijn mening ook meer smaak. Haal hier regelmatig roti of een lekker broodje met bijv kip kerrie of garnalen. Aanrader

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Altijd fijn om zo een positieve review te lezen! We blijven ons best doen. Tot snel! Rotilicious Zeist

Alexander
17 Mai 2023

Heel lekker en snel bezorgd


Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Rotilicious Zeist

Ben
11 Mai 2023

Vers, smaakvol, warm en goede porties.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Rotilicious Zeist

Laurier
27 April 2023

Het was weer heerlijk. Ik had roti met kipfilet met lekker veel groenten en saus Ă©n een ei en ik had ook de sesamballen besteld, lekker plakkerig met ook nog gecondenseerde melk erbij. Jum!

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Rotilicious Zeist

Jacqueline
21 April 2023

Zeer smakelijk gegeten!

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Yess! Erg fijn om te horen! Tot snel dan maar weer! Mvg, Anoop Rotilicious Zeist

Alaerds
9 April 2023
Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Rotilicious Zeist

Niels Eijsbroek
20 MĂ€rz 2023

Razendsnelle bezorging. Heerlijke roti. Beetje flauwe smaak, mag wel wat pittiger. Gelukkig hadden we sambal oelek in huis. 😉

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Rotilicious Zeist

De Bilt
25 Februar 2023

Het was zeer snel en lekker

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Mvg, Rotilicious Zeist

Florie
13 Februar 2023

De rotti was heerlijk en broodje kabeljouw ook. Royaal qua hoeveelheid eten voor de prijs.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Mvg, Anoop Rotilicious Zeist

Anoniem
4 Februar 2023

Alles werd snel en netjes bezorgd Het eten smaakte goed.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Mvg, Anoop Rotilicious Zeist

Diederik
23 Januar 2023
Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Rotilicious Zeist

Renate
15 Januar 2023
Antwort von Rotilicious

Hartekijk dank voor je review Renate! Tot snel! Mvg, Rotilicious Zeist

Marianne de Boer
9 Januar 2023

Kwam goed warm aan, heerlijk gegeten. Dit keer was het ook een hele ruime hoeveelheid.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Mvg, Rotilicious

Ross
6 Januar 2023
Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! We hopen je snel weer te bezorgen! Tot snel! Rotilicious Zeist

Sander
24 Dezember 2022

De gerechten van Rotilicious Zeist zijn elke keer een klein feestje.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review Sander! Tot snel! Mvg, Rotilicious Zeist

Benjamin
8 Dezember 2022

Heerlijk eten! Foutje van eerdere bestelling opgelost met gratis maaltijd :) goeie service en goed eten :) gaan zeker vaker bestellen!

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! We zullen ons best blijven doen om onze service en kwaliteit optimaal te houden. Tot snel! Mvg, Rotilicious!

Petra
27 November 2022

Bestellen ging erg lastig. Ik kreeg steeds de melding dat er iets niet op voorraad was. Ik moest zelf echter uitzoeken wat ik dan niet kon bestellen. De bestelling was ook ruim 30 minuten later dan gevraagd maar t eten smaakte heerlijk!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Mvg, Anoop Rotilicious

Petra van Eck
24 November 2022

Na een hele tijd weer wat besteld. Nasi met saté en roti kip. Was weer heerlijk. Qua temperatuur ook goed. Was nog aardig heet. Weer voor herhaling vatbaar.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review Petra. Fijn je weer terug te zien. Tot snel! Mvg, Rotilicious

Angelique Hessing
22 November 2022

Was erg lekker, En op tijd !!

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Mvg, Rotilicious!

Monica
19 November 2022
Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review Monica. We zien je gauw weer terug. Tot snel! Mvg, Anoop Rotilicious

Erik
16 November 2022

Er zaten maar 3 stokjes sate in het bakje, ipv de beloofde 4 stokjes. Verder alles lekker!

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! U heeft gelijk. Onze excuses! Ik zal erop toezien dat zoiets niet per ongeluk nog eens kan gebeuren. Ter compensatie bied ik jou bij je volgende bestelling een portie saté aan. Ik zal je gegevens doorgeven aan mijn personeel. Graag alleen even bij opmerkingen vermelden dat u 1 gratis saté tegoed heeft. Tot snel! Mvg, Anoop Rotilicious Zeist

Anoniem
30 Oktober 2022

Heerlijke broodjes zoals altijd. Vooral de kouseband-garnalen en de pom zijn aanraders maar ook het varkensvlees en de kipfilet (kerrie & ketjap) zijn aanraders.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! En bedankt voor de complimenten Tot snel! Mvg, Rotilicious

Marianne
22 Oktober 2022
Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! We zien je graag snel weer terug. Mvg, Rotilicious

Daniël
16 Oktober 2022
Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Graag tot snel! Mvg Rotilicious

Anoniem
14 Oktober 2022
Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Rotilicious Zeist

Carin
6 Oktober 2022

Zoals altijd was t weer heerlijk

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review Carin! Tot snel! Mvg, Rotilicious

Nienke
1 Oktober 2022
Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop, Rotilicious Zeist

Pauline
25 September 2022

Heerlijke roti!

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Anoop, Rotilicious Zeist

Hoekstra
20 September 2022

Prima service en kwaliteit

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop, Rotilicious Zeist

Carin
14 September 2022

Was zoals altijd weer heerlijk

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Anoop, Rotilicious Zeist

Ruth Lumamuly
1 September 2022

We hebben lekker gegeten.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Anoop, Rotilicious Zeist

Sarena
22 August 2022

Was lekker alleen jammer dat ik kip kreeg ipv geroosterd varken

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Excuses voor de verwarring van de samenstelling kip ipv geroosterde varken. We zullen er scherp op toezien dat het niet meer herhaald. Tot snel! Anoop Rotilicious Zeist

Con
18 August 2022

Het eten was heerlijk en prima verzorgd. Dat het ongevraagd in een plastic zakje (wat betaalt moest worden) meegenomen kon worden kan volgens mij anders. Mensen kunnen een eigen tas meenemen of papieren draagtas ipv plastic.

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop Rotilicious Zeist

Huls
18 August 2022

Roti met curryvlees. Ruim bemeten en lekker van smaak.

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop Rotilicious Zeist

Cor de Bie
12 August 2022

Nee het was prima

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop Rotilicious Zeist

Carin
11 August 2022

Zoals altijd was t weer super lekker

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review Carin. Tot snel! Anoop Rotilicious Zeist

Erik
10 August 2022

Roti kip speciaal was heerlijk, evenals sate. Het bakje sambal bij de roti was zo klein, dat het na 1 hap op was. Aardig gebaar, maat zal het de volgende keer niet aanvinken. Beter een groot bakje bestellen.

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop Rotilicious Zeist

Niels
9 August 2022

Heerlijk roti gegeten. Zeker een aanrader

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop Rotilicious Zeist

MK
7 August 2022
Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop Rotilicious Zeist

Petra van Santen
6 August 2022

Mooi op de afgesproken tijd gekomen met een heerlijke roti Dani speciaal! Volgende keer wĂ©l de sambal erbij doen😉

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop Rotilicious Zeist

Petra
4 August 2022

Eten was heerlijk, alleen bestelling was niet compleet. Is wel keurig nabezorgd. Sesamballen kunnen misschien beter in een bakje. Nu waren t sesamplatjes. Take away box was ook lekker!! Jammer dat de app niet altijd up to date is.

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop Rotilicious Zeist

Natasja
3 August 2022
Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Anoop Rotilicious Zeist

Nala
25 Juli 2022

Meer dan genoeg eten Erg Lekker En snelle levering

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Anoop Rotilicious Zeist

Ariën
4 Juli 2022

Aardige hoeveelheid aan Roti en gebakken rijst besteld voor een bepaalde tijd Aangekomen en het stond precies op de afgesproken tijd klaar Het eten was echt super lekker en zeer zekers voor herhaling vatbaar Spontane en gezellige mensen die er werken

Antwort von Rotilicious

Bedankt voor je review! Tot snel! Anoop Rotilicious Zeist

Hans
1 Juli 2022

Iets later geleverd, netjes over gebeld en iets extra’s bij de levering. Kwaliteit van het eten is geweldig.

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop Rotilicious Zeist

Harald Beenakkers
28 Juni 2022
Antwort von Rotilicious

Bedankt voor je review! Tot snel! Anoop Rotilicious Zeist

Michiel
26 Juni 2022

Roti is at en toe gewoon zĂł lekker!

Antwort von Rotilicious

Bedankt voor je review! Tot snel! Anoop Rotilicious Zeist

Mackaaij
18 Juni 2022

Het was top! Dit keer hele snelle levering en zee đŸ€€đŸ˜Š

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop

Marco
6 Juni 2022

Is zeer goed en een portie is genoeg voor twee!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Altijd fijn om te horen! Tot snel weer. Anoop

Serge
28 Mai 2022

Heerlijk en snel!

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop

Yvonne
20 Mai 2022

Mag iets warmer volgende keer. Was weer heerlijk

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Daar ga ik op toezien. Tot snel! Anoop

Raymond van Rijn
16 Mai 2022

Was weer helemaal prima!

Antwort von Rotilicious

Bedankt voor je review! Tot snel Anoop

Stefanie
15 Mai 2022

Na een paar jaar weer eens besteld en het was nog steeds net zo lekker en goed.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Fijn! Tot snel! Anoop

Katrin
13 Mai 2022

Lekker gekruide gerechten, kip en vlees zijn mals, grote porties - we waren er blij mee!

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop

Carin
9 Mai 2022

eten was er super snel en zoals altijd was t weer heerlijk

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop

NN
7 Mai 2022

Heerlijk en tijdig

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop, Rotilicious Zeist

B
4 Mai 2022

prima eten en precies op tijd bezorgd.

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop, Rotilicious Zeist

Cornelia
25 April 2022

Lekker gegeten, snelle bezorging en vriendelijke bezorger.

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop, Rotilicious Zeist

Sonja
8 April 2022

Lekkere roti en Javaanse Bami

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop, Rotilicious Zeist

Gea
8 April 2022
Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop, Rotilicious Zeist

Anoniem
8 April 2022
Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop, Rotilicious Zeist

André
31 MĂ€rz 2022

De broodjes waren errugg lekker !!! De kip ketjap misschien ietsje aan de zoute kant, maar de kipkerrie, de bakkeljauw, de garnalen en de geroosterde varken waren overheerlijk !!!

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review. Tot snel! Anoop

Robin
28 MĂ€rz 2022

erg lekkere roti! wij halen hier al heel lang en zijn er erg tevreden over!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Anoop

Laura
24 MĂ€rz 2022

Dat was weer heerlijk eten, en snel en vriendelijk bezorgd.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Anoop

Edwin
22 MĂ€rz 2022

Goed

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop

Mies
18 MĂ€rz 2022

In een woord: super lekker! Hele dikke aanrader voor wie van goed Surinaams eten houdt.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review Mies. Tot snel! Mvg, Anoop

Brenda van der Wijk
3 MĂ€rz 2022

Zo lekker

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Mvg, Anoop

Pt
3 MĂ€rz 2022
Antwort von Rotilicious

Bedankt voor je review! Graag tot ziens! Anoop

Raymond
1 MĂ€rz 2022

Was helemaal prima. Kwaliteit eten was goed en bezorging was ook stipt en kordaatđŸ‘ŒđŸ»

Antwort von Rotilicious

Bedankt voor je review! Tot snel! Anoop

Arjan
19 Februar 2022

Ondanks de storm een heerlijke roti maaltijd thuisbezorgd gekregen!

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot ziens! Anoop

Lot
17 Februar 2022

Zeer lekker en veel eten

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! We zien je graag snel weer terug! Mvg, Anoop

Charles
14 Februar 2022

Netjes verpakt allemaal zeker Soto soep, dat je thuis de toppings erop kunt doen , lekker gegeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Anoop

John
10 Februar 2022

Smaakte prima

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop

Jos Schinkel
10 Februar 2022

Het eten (roti) was weer heerlijk, de bezorging vriendelijk en stipt. Houden zo!

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop

Chris
31 Januar 2022

Super snelle bezorging op een zaterdag avond. En uiteraard heerlijke roti!

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! We hopen je snel weer terug te zien. Mvg, Anoop

Serge 't Hoen
29 Januar 2022

Hele lieve mensen, heerlijk eten en aardige bezorgers!

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Van zo'n review worden we blij! Graag gedaan en tot snel! Anoop

Sabine Hirsting
25 Januar 2022

Heerlijk en snel bezorgd!

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review Sabine! Tot snel! Anoop

Anoniem
24 Januar 2022

Het was heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Anoop

Laura
15 Januar 2022

Zoals altijd heerlijk eten en vriendelijke bezorging. Helaas zat dit keer de groente en het ei niet bij de nasi speciaal kipsaté; alleen nasi en kipsaté. Kan gebeuren, wel jammer.

Antwort von Rotilicious

Hoi Laura, bedankt voor je review! Onze excuses. Ik zal er strenger op toezien dat alle gerechten compleet bezorgd zullen worden. Tot snel! Anoop

Laura
14 Januar 2022

Zoals altijd heerlijk en zoals altijd was degene die het eten bezorgde weer heel vriendelijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Anoop

B noeboer
13 Januar 2022

Na een paar keer wat minder blij met de bestelling, waren wij nu blij verrast. De oude Dani is weer terug!!

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Anoop

Murton
7 Januar 2022

Altijd super lekker. Alleen, mogelijkheid nodig om Vegan te bestellen (zonder eiren maar meer groenten) wordt perfect zijn. Dankbaar dat jullie bezorgen in Driebergen!

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Ik zal absoluut meer aandacht besteden om meer vegan gerechten aan ons menukaart toe te voegen. Tot snel! Anoop

Otten
21 Dezember 2021

Erg smaakvol was het en perfect op tijd!

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Anoop

Maria
6 Dezember 2021

Heerlijk gegeten weer, het was snel klaar, ruime porties en goed van smaak. Top!

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review Maria. Tot snel! Mvg, Anoop

Marcella
5 Dezember 2021

Bestelling was op tijd. Eten was goed warm en smakelijk. We genoten ervan.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review Marcella! Graag tot de volgende keer. Mvg, Anoop

S. Stroot
1 Dezember 2021
Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Anoop

Jolijn Menger-van der Grift
17 November 2021

Fantastische Roti!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Anoop

Stefan
12 November 2021

Lekker gegeten!

Antwort von Rotilicious

Bedankt voor je review! Tot snel! Anoop

Marianne de Boer
8 November 2021

Was een beetje laat,maar wel heerlijk gegeten en warm genoeg.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop, Rotilicious Zeist

Dracht
28 Oktober 2021

Jammer dat we het eten later kregen dan onze afspraak . Het eten smaakte prims

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Onze excuses! We zullen meer ons best doen om alles stipt op tijd te laten bezorgen! Tot snel! Anoop

Petro
27 Oktober 2021

Lekker eten Leuke mensen

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop

Sonja
24 Oktober 2021

Het was heerlijk, netjes en met een glimlach bij ons bezorgd. Nog nooit eerder eten besteld maar was heerlijk. Volgende verjaardag weer!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Anoop

visser
18 Oktober 2021

smaakte erg goed

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop

Robert
17 Oktober 2021

Roti kip op bot was heerlijk aanrader. Alleen saté van grill was erg aangebrand en droog. Saus en uitjes heerlijk maar saté zelf had je beter niet kunnen serveren.

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Excuses voor de saté dat hoort inderdaad mals en niet droog te zijn. Ik zal mijn personeel ervan op de hoogte brengen. Tot snel! Anoop

Herman
15 Oktober 2021

Heerlijk gegeten. Vlotte bezorging. Dit was de eerste keer voor ons. Zeker voor herhaling vatbaar!

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Anoop

Mark
13 Oktober 2021

Eten was weer heerlijk! Op tijd en een vriendelijke bezorger!

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Anoop

Petra
2 Oktober 2021

De bestelling was ruim een half uur later dan gevraagd. En vanaf dat de mail kwam dat m'n eten onderweg was, duurde t nog ruim 20 minuten. Smaak was wel weer perfect!!

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review Petra. Excuses voor het ongemak. We doen onze best om het bezorg proces in vervolg sneller te laten verlopen. Tot snel! Anoop

John
29 September 2021

Smaakte weer fantastisch goed warm en lekker mals vlees

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review. Tot snel! Anoop

Mark
28 September 2021

Normaliter een heel goede zaak. Deze keer echter paar dingen vergeten (rijst bij saoto) veel botjes in de kip. Dus helaas deze keer wat minder. Toch raad ik iedereen deze zaak aan, lekkere roti en goede saoto.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review. We doen er alles aan om het niet meer voor te laten komen. Tot snel! Anoop

RP
24 September 2021
Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop

J. Schinkel
20 September 2021
Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop

Heleen
20 September 2021

Heeeeerlijke roti kip kerrie!

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review Heleen, tot snel! Anoop

Godefroy
19 September 2021

En weer was er weer iets niet wat we besteld hadden (al aan het begin van de middag besteld ) zo slecht en jammer !! Ik ga dus stoppen om bij jullie te bestellen dit is nu te vaak gebeurd !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Wat vervelend voor je! We zullen er beter op toezien om meer voorraad te hebben. Mvg, Anoop

Charlotte
19 September 2021

In 1 woord FANTASTISCH

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

Beste Charlotte, Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Mvg, Anoop

Marianne de Boer
19 September 2021

Deze keer was het weer heerlijk. Het leuke is dat hij bijzonder lekker was klaargemaakt, met veel Jus! Zoals ik het vroeger ook gegeten heb. Heerlijk!

Antwort von Rotilicious

Marianne, dank voor je review! Altijd fijn om te horen dat het weer gesmaakt heeft. Tot snel! Anoop

Hellen
16 September 2021

Vandaag hebben we lekker gegeten. We vragen ons wel af waarom het eten vanuit jullie wisselend is en.wat de reden is dat het telkens anders wordt ingepakt (ene keer veelal door elkaar, andere keer alles in een apart hoekje van de bak).

Antwort von Rotilicious

Beste Hellen, bedankt voor je review! En tevens ook bedankt voor je vraag waarom er soms op een andere manier ingepakt wordt. Ik zal er wat meer oog op richten. Tot snel! Mvg, Anoop

Dave Poiesz
15 September 2021

precies op tijd geleverd. Gerechten waren nog prima warm en niet geheel onbelangrijk de smaken waren erg goed. genoeg nuances niet te zout en de porties waren zeer ruim. echt value for your money dit. hulde

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot uw dienst! En graag tot snel! Anoop

Tom
10 September 2021

Lekker!

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Anoop

F.Visscher
6 September 2021

Wel verhuisd, maar nog steeds dezelfde, uitstekende, kwaliteit! Mijn advies: houden zo en niets aan veranderen.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Doen we! Tot snel Anoop

Anne
30 August 2021

Lekker en snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Anoop

Ria.
29 August 2021

Uitstekende maaltijden, die we via internet besteld hadden met een bezorgtijd. We werden keurig gebeld dat het wat later zou worden zo,n 10 min. Tevens via de mail ingelicht dat de maaltijd nu onderweg was en inderdaad geleverd werd 10 min. later als de opgegeven bezorgtijd. KLASSE.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Anoop

Beemer
24 August 2021
Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Anoop

Marianne de Boer
22 August 2021

Was heerlijk!

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Anoop

Natascha
21 August 2021

Net zo lekker als altijd en keurig wa4m op tijd bezorgd

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review Natasha. Tot snel! Anoop

Inge
19 August 2021

Heerlijk gegeten!

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Anoop

Petra
11 August 2021

Het was weer heerlijk! Goed warm, heerlijke smaak.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review Petra. Altijd fijn om te horen dat onze maaltijden in de smaak vallen. Tot de volgende keer! Mvg, Anoop

Laura
31 Juli 2021
Antwort von Rotilicious

Dank voor je review Laura. Tot snel! Anoop

Petra
26 Juli 2021

Het eten was verrukkelijk en heerlijk warm! Misschien even kijken naar een andere verpakking voor de saoto. Tot nu toe is elke keer de bodem uit t tasje als gevolg van vocht en warmte. De saoto smaakt er verder niet minder om hoor 😉

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Ja, daar gaan we zeker een oplossing voor vinden. Tot snel! Groetjes Anoop

AJ
17 Juli 2021
Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop

Inge
12 Juli 2021
Antwort von Rotilicious

Hoi, Dank voor je review! Tot snel! Groetjes Anoop

Monica
11 Juli 2021

Het smaakte uitstekend.

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Groetjes Anoop

John
1 Juli 2021

Prima broodje’s goed gevuld

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop

Anne France Zijsling
27 Juni 2021

Super op tijd bezorgd, alles even heerlijk en hele ruime porties. En alles warm, we konden zo opscheppen zonder eerst alles te hoeven verwarmen. Ideaal! Dank!

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot snel! Groetjes Anoop

Evelien
22 Juni 2021

Heerlijk eten en vlotte bezorging. Omdat we aan de late kant waren met onze bestelling, was niet alles meer aanwezig. Maar kregen geld terug, tegoedbonnen en bananenchips!

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop

J. Schinkel
22 Juni 2021
Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop

Willem Hazewindus
21 Juni 2021

Prima Roti en Bami. Bara's iets te hard naar mijn smaak. Heerlijke Bakabana

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! We zullen de bara's wat meer tijd geven om te rijzen. Dat zal een smakelijker bite geven. Hartelijk dank voor uw feedback. Tot snel! Anoop

Anoniem
19 Juni 2021

Lekker Snel geleverd Goede communicatie over tijdstip van bezorging

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop

Kim
19 Juni 2021

Lekker eten en snel bezorgd. Super!

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop

Petra
15 Juni 2021

Geweldig lekker eten en super warm en vers bij aankomst!

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop

Pia
14 Juni 2021

Op tijd bezorgd en lekker gegeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel! Anoop

Irene
13 Juni 2021

Heerlijk gegeten en de bestelling was precies op tijd!

Antwort von Rotilicious

hartelijk dank voor je review Irene. tot snel! groetjes Anoop

Petra
1 Juni 2021

Heerlijk eten, keurig op tijd bezorgd en smakelijk als altijd!! Tot snel!!

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Groetjes en tot snel! Anoop

Arjen
30 Mai 2021

Super lekker, divers en zeker een aanrader. We hebben genoten! En snel bezorgd met echt vriendelijke bezorger.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review Arjen! Tot snel, Anoop

Monica
23 Mai 2021
Antwort von Rotilicious

Dank voor de review! Tot snel, groetjes Anoop

Martijn
22 Mai 2021

Heerlijk gegeten zoals altijd.

Antwort von Rotilicious

Hartelijk dank voor je review! Tot de volgende keer! Anoop

AJ
20 Mai 2021

Eten heerlijk zoals altijd en snelle bezorging

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Fijn te horen dat het weer naar verwachting was. Tot snel! Anoop

Jolanda
16 Mai 2021

Bevroren

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review. Tot snel! Anoop

Serge 't Hoen
15 Mai 2021

Heerlijke Roti, we hebben genoten zoals iedere x. Bedankt!

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review. Tot snel, Anoop

Menno
9 Mai 2021

Weer heerlijk gegeten! Snelle bezorging en goede kwaliteit en echt lekker Surinaams eten.

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review. Fijn om te horen! Tot snel. Anoop

Leonard
8 Mai 2021

Heerlijk om weer roti en bami te eten. Was weer zoals vanouds

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review,tot snel Anoop

Anroinette
7 Mai 2021
Antwort von Rotilicious

Dank voor je review. Tot snel, Anoop

Lydia
6 Mai 2021

Heerlijk!!!!

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel, Anoop

John
2 Mai 2021

Heerlijk gegeten goed warm

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot snel, Anoop

N. Meijer
30 April 2021

Prima op tijd geleverd, heerlijk warm en prima kwaliteit, TOP

Antwort von Rotilicious

Dank voor je review! Tot gauw! Anoop

Marianne
3 April 2021

Weer heerlijk gegeten. Snelle bezorging ook !

Antwort von Rotilicious

Dank voor de review. Groeten Daniëlle & Michael

Aa
2 April 2021
Antwort von Rotilicious

Dank voor de review. Groeten Daniëlle & Michael

Marga Kuenrn
30 MĂ€rz 2021

Was weer heerlijk zoals altijd en precies op tijd bezorgd

Antwort von Rotilicious

Dank voor de review. Groeten Daniëlle & Michael

Marianne
28 MĂ€rz 2021

Superlekker!

Antwort von Rotilicious

Dank voor de review. Groeten Daniëlle & Michael

christa
26 MĂ€rz 2021

altijd heerlijk eten

Antwort von Rotilicious

Dank voor de review. Groeten Daniëlle & Michael

J. Zon
25 MĂ€rz 2021

Roti Dani Speciaal echt heel erg lekker. Het bijgevoegde vlees was supermals en goed gekruid. Beetje pittig maar ik doe altijd nog een bakje sambal erbij Echt top

Antwort von Rotilicious

Dank voor de review. Groeten Daniëlle & Michael

DreBer
21 MĂ€rz 2021

Heerlijk eten en netjes op tijd bezorgd.

Antwort von Rotilicious

Dank voor de review. Groeten Daniëlle & Michael

martin
21 MĂ€rz 2021

Alles was lekker en bestel zeker weer bij jullie . Wel een opmerking. Ik denk ik dat jullie wat kip zijn vergeten toe te voegen. Ik had namelijk een roti hete kip speciaal en ook nog eens extra kip aan gevinkt. Ik had 1 bakje met een kippenbout en 1 bakje met een poot en een bout. Het is wel goed zo, hoef geen tegemoetkoming mochten jullie dat denken. Gewoon ter vermelding. Heb nog lekker over voor vandaag om op mijn bara te doen. Mooie dag.

Antwort von Rotilicious

Dank voor de review. Groeten Daniëlle & Michael

Le
19 MĂ€rz 2021
Antwort von Rotilicious

Dank voor de review. Groeten Daniëlle & Michael

Jos Zon
17 MĂ€rz 2021

Ben hier al eerder geweest. Fantastische roti. Echt heerlijk. Deze keer was alleen het rundvlees van mindere kwaliteit. Heel ongewoon. Dat belet mij niet volgende keer weer roti te halen. Het rundvlees van deze keer levert 1ster minder op

Antwort von Rotilicious

Dank voor de review. Groeten Daniëlle & Michael

Theo
7 MĂ€rz 2021

Bestelling was precies op tijd geleverd en zoals gewoonlijk zeer smakelijk.

Antwort von Rotilicious

Yeaahhhhhh. Thanks voor de complimenten. Horen we graag. Michael en Danielle.

M.
5 MĂ€rz 2021

Goed eten en netjes geleverd op de beloofde tijd.

Antwort von Rotilicious

We doen ons best. Graag gedaan. ✅✅👊👊

Laura & Mark
2 MĂ€rz 2021

Zoals altijd heerlijk eten, snel en vriendelijk bezorgd. Ik word gewoon altijd bij van Dani's Corner.

Antwort von Rotilicious

Top Zeg. Bedankt voor jullie reactie. Gr Michael en Daniëlle.

De jong
2 MĂ€rz 2021

Graag zou ik eens zien dat de gebakken banaan er is Tot nu toe is het elke keer mis Eten was heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

Do tm zo zijn de gebakken banaan weer op voorraad. Standaard maken we een voorraad aan. Dus tot snel. Gr Michael en Danielle.

J. Schinkel
25 Februar 2021
Antwort von Rotilicious

Dank voor de review. Groeten Daniëlle & Michael

Odette
20 Februar 2021

Heerkijk gegeten.Makkelijk online te bestellen. Goede porties en kwaliteit. Vriendelijke bezorgster

Antwort von Rotilicious

Dank voor de review. Groeten Daniëlle & Michael

Boy
19 Februar 2021

Ik ken Dani's Corner al sinds 2014 en is nog evengoed als toen! Heb nu weer Roti Kipfilet meegenomen naar mijn woonplaats Alkmaar. Complimenten voor het altijd lekkere eten!

Antwort von Rotilicious

Dank voor de review. Groeten Daniëlle & Michael

Christa
15 Februar 2021

Altijd top kwaliteit.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

Super om te horen. Groeten Daniëlle & Michael

BKKB
14 Februar 2021

Eten top! De bezorging was dit keer binnen t uur. Gevraagd om m’n bestelling koud te leveren. Zelf even opgewarmd, beetje sambal, zuur, heerlijk!! De satĂ© Javabami, rund, alles! Kan er geen genoeg van krijgen. 10+ Van mij. Groets en tot snel!

Antwort von Rotilicious

Super om te horen. Groeten Daniëlle & Michael

Julian
29 Januar 2021

Het was heel lekker, maar helaas ontbraken wel de koekjes.

Antwort von Rotilicious

Julian, wat vervelend. We nemen contact met u op. Bedankt voor u feedback. Groetjes Danielle en Michael.

Demnis
23 Januar 2021
Antwort von Rotilicious

Dennis, dank voor de mooie review. Groeten Daniëlle & Michael

michael
19 Januar 2021

zeer lekker eten al jaren en keurig optijd op afgesproken tijd

Antwort von Rotilicious

5 sterren, top hoor dank je wel. Groeten Daniëlle & Michael

Aneta
9 Januar 2021

Heerlijk maar ik heb niet anders verwacht!!!😁✹

Antwort von Rotilicious

Super om te horen. Groeten Daniëlle & Michael

Thomas en Marjolein
9 Januar 2021

Wij rijden enkele keren per jaar vanuit druten naar Zeist voor de roti hier, want we hebben hem nog nergens zo lekker gevonden. Aanrader!

Antwort von Rotilicious

Dank voor de mooie review. Groeten Daniëlle & Michael

Jos
8 Januar 2021

Online rechtstreeks bij Dani besteld (gaat makkelijk en is beter voor Dani) en afgehaald. Alles stond prima op tijd klaar. De roti's waren weer heerlijk! Aanrader.

Antwort von Rotilicious

Zo is het maar net Jos. Super om te horen. Groeten Daniëlle & Michael

Patricia
24 Dezember 2020
Antwort von Rotilicious

Super om te horen. Groeten Daniëlle & Michael

Marja
20 Dezember 2020

Was heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

Marja, dank voor de mooie review. Groeten Daniëlle & Michael

Kees
15 Dezember 2020

Lekkere roti en snel en warm bezorgd

Antwort von Rotilicious

Kees, dank voor de mooie review. Groeten Daniëlle & Michael

Serge 't Hoen
14 Dezember 2020

Heerlijk eten en fijne keuken!

Antwort von Rotilicious

Dank voor de mooie review. Groeten Daniëlle & Michael

Brink
11 Dezember 2020

Voor de 3e keer bestelling niet compleet! Dit lijkt structureel. Of er missen bijgerechten of drinken. Zeer slordig

Antwort von Rotilicious

Ray, dank voor de review. Ook als de service niet goed is natuurlijk. We nemen contact met je op. Groeten Daniëlle & Michael

Le
4 Dezember 2020
Antwort von Rotilicious

Super om te horen. Groeten Daniëlle & Michael

Kees Alflen
3 Dezember 2020

Snelle bezorging lekkere roti

Antwort von Rotilicious

Beide horen we graag Kees, dank voor de review. Groeten Daniëlle & Michael

Frans
30 November 2020
Antwort von Rotilicious

Frans, dank voor de mooie review. Groeten Daniëlle & Michael

Anna
29 November 2020

Snel en vriendelijk! Altijd super lekker.

Antwort von Rotilicious

Super om te horen. Groeten Daniëlle & Michael

Sabine
26 November 2020

Heerlijke roti!

Antwort von Rotilicious

Dank voor de mooie review. Groeten Daniëlle & Michael

Kees
22 November 2020

Heel lekkere roti's en op tijd bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

Kees, weer bedankt voor de mooie review. Constante smaak en service is wat we proberen vast te houden en zo te lezen is het gelukt en daar zijn we blij mee. Groeten Daniëlle & Michael

Kees
16 November 2020

Lekker eten en snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

Kees, dank voor de mooie review. Groeten Daniëlle & Michael

Blijke
13 November 2020

Om 17.45u besteld met verzoek om 19.30 af te leveren. Eten was er even voor 20 u. Vraag dan niet hoe laat ik het bezorgd wil hebben ... Kwaliteit was goed daar niet van.

Antwort von Rotilicious

Blijke, dank voor de feedback. Het kan natuurlijk altijd iets eerder of iets later zijn dan exact de aangegeven tijdstip maar daar werken we hard aan om het binnen de marge te houden. Wel fijn om te horen dat alles goed was qua smaak. Groeten Daniëlle & Michael

Anoniem
6 November 2020

Heerlijk eten en grote porties, we zijn enthousiaste klanten. Wel een minpuntje: waar je bestelling bij andere cateraars vaak veel te laat wordt geleverd, was het eten er nu voor de tweede keer bijna een half uur te vroeg. Is ook niet handig... 😅

Antwort von Rotilicious

Soms qua planning zijn we inderdaad iets eerder ( dat is nou eenmaal beter als te laat) maar 30 minuten is iets teveel van het goede. Dank voor de feedback. Groeten Daniëlle & Michael

Le
28 Oktober 2020

Super!!!

Antwort von Rotilicious

Dank voor de mooie review. Groeten Daniëlle & Michael

Menno
24 Oktober 2020

Weer heerlijk gegeten! Perfect op tijd en zeer vriendelijke bezorging. Blijft onze favoriete roti in de omgeving Utrecht!

Antwort von Rotilicious

Menno, dank voor de mooie review. Groeten Daniëlle & Michael

Saskia van der Bas
9 Oktober 2020

Lekker, smaakvol gegeten. Portie is ruim voldoende, snelle bezorging. Een aanrader!

Antwort von Rotilicious

Lekker, ruime porties en snel, top om te horen. Groeten Daniëlle & Michael

Chichi
27 September 2020

Zeer netjes op tijd bezorgd. Eten was ook weer heerlijk! Mijn favoriet is de javaanse bami en de pom is ook lekker! Kip kerrie.. en de javaanse kip.

Antwort von Rotilicious

Christy dank voor de review. Heerlijk en op tijd, precies wat wij willen. Groeten Daniëlle & Michael

Thirza
27 September 2020

Helaas opnieuw 45 minuten te laat. 17.00 uur besteld aankomst tijd 18.15 uur en kreeg het eten 19.00 uur

Antwort von Rotilicious

Thirza , vervelend om te horen dat wij niet op tijd konden leveren. De bezorgtijden kunnen natuurlijk wel eens uitlopen maar weet dat wij er volop mee bezig zijn om de bezorgmomenten nauwkeuriger te krijgen. Groeten Daniëlle & Michael

Don
25 September 2020

Voor 70 euro eten besteld op mijn 50e verjaardag: blijken twee volledige basisbakjes roti niet in het tasje te zitten. En de pittige kip was niet pittig. Later die avond als compensatie nog een volledige roti gekregen, maar al met al een grote teleurstelling. Ik bestel niet meer bij deze zaak.

Menno
21 September 2020

Eten was weer heerlijk! Bezorging dit keer half uur laten dan geplande tijd, maar het was op een zaterdag, dus is dan vaak wat drukker.

Merve
16 September 2020
kees
14 September 2020

Eten was goed maar bezorging anderhalf uur na verwachte bezorgtijd (zonder excuus) is ronduit slecht.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sonja
14 September 2020

Was zalig

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Chantal Visser
12 September 2020

ik werd keurig gebeld dat mijn eten wat later bezorgd zou worden, bij aflevering van mijn eten bood de bezorger nogmaals zijn excuses aan. Fantastische service. Eten, tja wat zal ik zeggen. Zoals ik gewend ben SUPER. Ik heb heerlijk gegetetn

Willem
6 September 2020

Vorige keer was de kip stukken beter

CD
3 September 2020

Het eten was heerlijk maar de sambal is er niet bij geleverd en geen bericht gehad dat het niet op voorraad was. Bezorging was ook netjes op tijd.

Sander
30 August 2020

Moksi Meti is fenomenaal. Beste suri gerechten van de provincie.

LEE
26 August 2020

đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ» Ga zo door was weer heerlijk! Dank voor de gevraagde extra saus.

Piet
16 August 2020

Eten was prima, bezorging iets vroeger dan ik had besteld.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Linda
16 August 2020

Optijd bezorgd, grote porties en lekkere afwisselende smaken. We bestellen snel weer een keer.

Chantal Visser
14 August 2020

was weer super lekker zoals altijd. Werd gebeld dat bezorger met pech stond dus iets later bezorgd zou worden, mijn bestelling werd door een andere bezorger gewoon op tijd bezorgd. SUPER SERVICE

Riet Schouten
4 August 2020

de moksi mettie was verrukkelijk alleen jammer dat het varkensvlees op was maar verder was het heerlijk!!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ewald Abdoelkariem
31 Juli 2020

Hallo was goed. In de Sauto had wat meer kip gekund, slechts wat viezeltje met vel.

Sander
30 Juli 2020

vaste klant in De Bilt. Beste soulfood ooit gegeten.

Arno
27 Juli 2020

Toch wel een van de betere Roti's!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ron van de Graaf Muiderschans
26 Juli 2020

1e keer besteld , heerlijk gegeten 👍😅

Erwin
20 Juli 2020

Was lekker maar best mild gekruid voor een rotti

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Manuela
19 Juli 2020

Super lekker weer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mulder
13 Juli 2020

Zeer vriendelijk personeel en het eten is je geld waard zeker komen wij terug .supper

Marjolein
10 Juli 2020

Heerlijk gegeten!

Jacqueline
6 Juli 2020

Prima service en het eten is heerlijk. Ruime porties voor een goede prijs. Bezorger kwam stipt op de aangegeven tijd. Een aanrader!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Rotilicious

â˜șâ˜ș Danielle. 😁😁Michael. Bedankt ...đŸ‘ŠđŸ‘đŸ»

Eveline
6 Juli 2020

Het eten was heerlijk, de bezorging dramatisch. Ondanks pech, dat kan gebeuren, blijf dan hier communiceren. Het systeem verstuurd berichten en als je 1.5 uur wachten hoort dat de bestelling onderweg is, wil je dan ook echt wel graag dat het komt. Volgende keer halen we het gewoon weer even op. Het eten is te lekker, daar wil je niet zo lang op wachten!

Antwort von Rotilicious

Hoi Eveline, Onze excuses voor de wachttijd alsmede het niet optijd informeren. Het was super druk en idd een pechgeval op de weg. We doen er alles aan om samen met de kwaliteit van het eten ook de kwaliteit van service hoog te houden. Ondanks de vertraging bedankt voor je compliment. 😁😁 Groetjes Michael en Danielle.

anoniem
5 Juli 2020

Heeeeeerlijke roti en snelle bezorging.

Inge van Schipstal
4 Juli 2020

Het eten was superlekker, maar misschien kwam dat ook omdat we 2 uur hebben moeten wachten op de bestelling... We kregen er wel een zakje pindachips bij als troost :)

Catharina
26 Juni 2020

heel lekker

Meijer
15 Juni 2020

Super lekker en vers eten

Jan
15 Juni 2020

Lekker eten, bezorging prima, keurig op tijd. Niets mis mee :-)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anna
12 Juni 2020
Antoine
30 Mai 2020

Heerlijk gegeten. Ruime porties.

Hanneke
10 Mai 2020

Heerlijk, maar veel te late bezorging! En restaurant onbereikbaar om te vragen waar het eten blijft

Antwort von Rotilicious

Hoi Hanneke, wat vervelend dat je wachttijd veels te lang was. Ik neem later vandaag even contact op met je, goed? Excuses dat we nu pas reageren en lezen. Alvast bedankt.

Aad
5 Mai 2020

Heerlijk gegeten, de levering duurde iets langer op zondag. Goed warm! En ruime porties!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jorg
19 April 2020

Heerlijk gegeten, heel divers, supervriendelijke bediening. Je kunt er 3 dagen van eten

Brechtje
17 April 2020

Altijd vriendelijk en overheerlijk! Kom hier graag, als ik even geen zin heb om te koken. Helaas was er geen tello, maar dit is ruim gecompenseerd! Zeer tevreden! 👍🙏

Bart
16 April 2020

Goede service, vriendelijke mensen en vlot geleverd.

Hilly
14 April 2020

Het etrn was op tijd en smaakte weer heerlijk!!

Govert Eggink
11 April 2020

Heerlijk gegeten en we kunnen morgen nog een keer nagenieten.